Guraso Eskola

ANE ABLANEDO. IRAKASLE, PEDAGOGO ETA HAUR PREBENTZIOAN ADITUA

“Ez dugu nahi autoritarismoa, baina askatasunaren izenean ezin gara utzikerian erori”

Mugak segurtasuna ematen dio umeari eta errealitatea ulertzen laguntzen dio.

 

Idoia Larrañaga: Nola lagundu haurrei jolas autonomo eta sortzailera bidean. Helduok, haur autonomo eta sortzaileak nahi ditugu. Baina, askotan gure jarrerek kontrakoa eragiten dute eta hauetaz hausnartzera gonbidatu nahi gaitu gaurkoan.

 

Roberto Aguado, experto en inteligencia emocional, ofrece unas claves sobre cómo conectar con nuestros hijos en plena rabieta, cuando se niegan a comer, cuando no quieren irse a dormir...

https://www.elcorreo.com/familias-bbk-family/nino-sienta-asco-20200120145425-nt.html

Jolas Zakarra

Euskal Herrian ez dugu izen berezirik jolas zakarrarentzat, baina beste leku batzuetan izena du: Rough and Tumble deitu izan zaio mundu anglosaxoian. Euskal Herrian esan ohi dugu izena duenak izana duela. Beraz, pentsa dezakegu hemen oraindik ez diogula “izana” aitortu jolas mota honi, batez ere helduok, baina agian iritsi dela horretarako ordua.

Nerea Mendizabal: EZ DUT ZIGORTU NAHI. ZIGORREN beste alternatibak 

Zein kasutan da gomendagarria aurre egiten dizun, “kasurik” egiten ez dizun, beste haurrak jotzen dituen, gezurra esaten duen, gauzak hamar aldiz esan eta alferrik denean... haurra zigortzea? Haurra edo gazte hau “gaizki portatzeak ez ote du ondoriorik izan behar? Haurrekin ZIGOR, MEHATXU ETA XANTAIAK KUESTIONATZERA iristen gara. Haur horrek bere jarreraren ondorioak jaso behar ditu, baina ez zigorrak. Harreman egoki batean ez dago neurri horietarako lekurik. Aldi berean, egia da askok beste modu batera egin nahi badugu ere ez ditugula baliabideak aurkitzen. 

2018-11-05
ASKATASUNA IZAN DU HIZPIDE NAGUSI HIK HASI-REN UDAKO TOPAKETETAN. BAINA, TXANPONAREN BESTE ALDEAN DAUDEN NEURRIAN, MUGETAZ ERE SAKON MINTZATU DA; HORIEN EXISTENTZIAZ, ETA ONDORIOZ, HORIEN BAITAN ASKE IZATEKO AHALMENAZ. HAIN ZUZEN, HAURTZAROA ZAINTZEARI, HAURRAREN INDARRA ERRESPETATZEARI EZINBESTEKO DERITZO ASKE IZATEKO GAITASUNA GARATZEKO. BAITA BESTE GIZARTE MOTA BAT ERAIKITZEKO ERE.

       Pardela ez da kentzen, haurrak utziko du

       Pixoihala kentzea haurraren garapen-prozesuan urrats garrantzitsua da, baina ez da erraza. Gaitasuna eta gogoa behar ditu umeak; gaitasuna esfinterrak kontrolatzeko, aurre hartzeko eta eusteko; eta gogoa, aski erosoa zaion egoera bat utzi eta komun ezezagun batean txiza edo kaka egiteko laguntza eskatzeko.

De la reacción a la conexión: por qué la educación debe hablar el lenguaje de las emociones.

Diana de Horna: Madre, Proyecto 'Esto no es una escuela'

Bizitzan sortzaile izateko gaitasuna elikatuz

GAUR EGUNGO GARAI HIPERESTIMULATZAILE ETA HIPERBISUAL HAUETAN, TELEBISTA, TABLET, SAKELAKO ETA IRAGARKIETATIK IRUDIZ BONBARDATURIK BIZI GAREN ARO HONETAN, OSASUNGARRIA DA HAURREI EUREN KABUZ ISTORIOAK IRUDIKATZEKO ABAGUNEAK ESKAINTZEA. 

 

NEREA MENDIZABAL: "Komunikazio Ez Bortitzaren helburua haurrarekin konektatzea da, ez ezer aldaraztea"

BEGIRADA KONTUA DA. HAURRAREN —BESTEAREN— PAREAN JARTZEA. NORBERARENA ETA BESTEARENA KONTUAN HARTZEA, ZAINTZEA. ETA SINTONIZATZEA. ZIGOR, MEHATXU ETA XANTAIETATIK HARAGO HARREMANTZEKO BIDE BAT DEFENDATZEN DU PSIKOPEDAGOGOAK.

HH - LH

Tell Fusta

Sonia Kliass: “El juego es la actividad central del niño”

HH - LH

 

“MUNDUA UMEAREN NAHIERAN EGOKITZEN BADUGU, UMEA EZ DA MUNDURA EGOKITZEN GERO”

Hainbat ikastetxetan, haurren hezkuntzari buruzko hitzaldiak ematen ari da Alvaro Beñaran psikomotrizista eta pedagogoa (Donostia, 1957). Irakasleei psikomotrizitate arloko ikastaroak ere ematen dizkie. Pedagogia terapeutikoan lizentziaduna da, eta Bergarako UNEDeko psikomotrizitate eskolako irakaslea.

HH

 

SONIA KLIASS: "Límites y gestión de conflictos en el O-3"

HH 1.zikloa